lördag 12 april 2014

Project Life v/w 5-6

Det är inget kul alls att var förkyld med feber. :( I normala fall, när jag är sjuk, brukar jag kunna fungera ganska som vanligt, men idag har jag känt mig helt däckad av och till. Så nu vill jag gärna piggna till igen!
It's not fun at all, having a cold and fever. :( Usually when I'm ill, I can function pretty much as usual, but today I've mostly felt like hit by a large club or something. So I really want to get well now!

Här kommer ytterligare ett par veckor från min PL-pärm (som just nu har fastnat på v8/9...).
Here comes a couple of more weeks from my PL album (which has stuck on w8/9 at the moment...).

V.5 innehöll de vanliga baletthämtningarna och lite fika på Wayne's, tandläkarbesök och torsdagslunch på Chili&Lime, första deltävlingen i Melodifestivalen, sy i band i balettskor samt lek i snön.
W.5 consisted of getting ballerina home and coffee at Wayne's, visit at the dentist's and Thursday lunch at Chili&Lime, first part of the Eurovision Song Contest, sewing ribbons in ballet shoes and playing in the snow.

Washi-tejpen jag använt "överallt" är från Freckled Fawn och Mello-kortet från Facebook-gruppen "Project Life Sweden".
The washi tape I've used a bunch is from Freckled Fawn and the ESC card is from the Facebook group "Project Life Sweden".




V.6 berättade jag lite om en av middagsrätterna som går hem, bokbussbesöket och att jag fått ny mobil på jobbet (så jag och A var ju tvungna att testa kameran. OS började, vi var och såg "Frost" (underbar film!), snön smälte bort och O var på fotbollsträning och kalas på Busfabriken.
W.6 I told a little about one of the dinner recipes that works at home, that the library bus came and that I got a new mobile at work (and me and A just had to play a bit with its camera). The Olympic Games started and we went to see "Frozen" (which we all liked really much!), the snow melted away and O went both on soccer practice and b-day party at Busfabriken.

OS-kortet är från Facebook-gruppen "Project Life Sweden".
The Olympics card is from the Facebook group "Project Life Sweden".




Inga kommentarer: