lördag 5 april 2014

Project life v/w 3-4

Idag har jag gjort fyra layouter och två kort på LinköpingScrap. Och till min stora förvåning och glädje blev en av layouterna röstad till en delad förstaplats! :)
Men jag har även hunnit med en del shoppande, kaffedrickande och pratande. Så klart. ;)
Today I've done four layouts and two cards at LinköpingScrap. And to my great surprise and joy, one of the layouts was voted as a shared number one! :)
But I've also had time for some shopping, coffee drinking and chatter. Of course. ;)

Och så lite PL... / And some PL...

V.3 var snöig (och startade kallt) och jag besökte O, och hennes klass, på skolan. Jag och A besökte den skola hon helst velat gå på i sjuan och veckan avslutades med pulkaåkning.
W.3 was snowy (and started off cold) and I visited O, and her class, at school. Me and A visited the school she'd preferred to go to next year and the week ended with sledding.




V.4 lärde sig O att sticka och på fredagen ringde de från skolan och sa att hon inte mådde bra. Hon hade huvudvärk och lätt feber, men det blev bättre. Jim jobbade hela helgen. Tjejerna byggde små snögubbar i snön och jag "fick" naglarna fixade.
W.4 O learned how to knit and on the Friday they called from school since she didn't feel very well. She had a headache and a touch of fever, but she got well during the weekend. DH worked all weekend. DDs built snowmen and I had my nails done.




Inga kommentarer: