torsdag 17 oktober 2013

Minns ni mig? / Do you remember me? ;)

Förra veckan var jag till Krakow med jobbet en sväng. Men innan jag åkte såg O (äntligen?) ut så här:
Last week I went to Cracow on a business trip. But before I went O (finally?) look like this:


Mitt tandlösa lilla troll. :)
My little toothless troll. :)

Och så har jag scrappat lite för Veckans Skiss. Denna veckan bidrar jag med en layout om hur A virkade amigurumis sommaren lång. :)
And I've done some scrapping for Veckans Skiss. This week my take is a layout about A's crocheting amigurumi during the summer. :)


Och förra veckan stod jag för skissen. Då gjorde jag en layout om svårigheten att fotografera 10 barn...
And last week I made the sketch. Then my take was about trying to take a photo of 10 kids...


Faktum är att de fem äldsta har varit med i "gamla" Veckans Skiss en gång i tiden - kolla längst ner i det här inlägget: :)
As a matter of fact the five eldest have actually been featured in the "old" Veckans Skiss once - check at the end of this post: :)
http://veckansskiss.blogspot.se/2007/11/lsaralster-bonusskiss-1.html

Inga kommentarer: