söndag 27 oktober 2013

Hostar fortfarande / Still coughing :(

Jag har hostat i fyra veckor nu,s e'n förra gången jag var förkyld. Och nu har jag fått en ny förkylning som ökar på hostan ett snäpp. Det är iiiiinte kul att hosta så lungorna funderar på att krypa ur kroppen. :(
Men min förhoppning är att det är den gamla förkylningen som kommit tillbaka för att ta med sig hostan den glömde kvar. Och att jag alltså är av med allt när väl förkylningen är borta. ;) Hoppas kan man ju alltid göra!
I've been coughing for four weeks - since I had a cold in late September. And now I've got a new cold, adding to the coughing... It's not fun coughing your lungs out of your mouth... :(

Idag har jag faktiskt gjort två layouter! Förutom hostat, dammsugit, hostat, tvättat, läst och hostat lite till. :) Den ena är för nästa veckas Veckans Skiss, medan den andra kommer här:
Today I've actually made two layouts! Besides coughed, vacuumed, coughed, done the laundry, read and coughed some more. :) One of them is for the sketch of next week's Veckans Skiss, but here's the other:


Den är gjord efter veckans skiss (!) hos Scrap-Perra och på bilden är det jag och de andra mammorna från vår föräldragrupp när vi sågs i maj i år. Vi har känt varandra i tolv år och har lika roligt varje gång vi ses. Och det är så kul att barnen trivs så bra med varandra!
This is made using the sketch of the week at Scrap-Perra's and the pic is from May this year: it's me and the other Mums from our parenting group. We've known each other for twelve years and it's always nice when we meet again. And it's so great that all the kids enjoy being together!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas hostan går över snart.
Jättefin layout du har gjort till "veckans skiss" ;)

//Åsa

Camilla sa...

Usch finns inget värre än att hosta!!
Håller tummarna att den försvinner snart.

Härlig layout och fint foto,kul när man fortfarande håller kontakten med sina "mammor" man lärde känna under småbarnsåren!

KRAM