lördag 6 juli 2013

Scrapträff / Scrap Crop

Idag var jag och A på scrapträff i kusin B's dagis i Slaka. :) Eftersom det är föräldrakooperativ och Syster och L har tillgång till nyckel provade vi att ha scrapträff där när vi nu inte kan vara i Sturefors längre. Och det gick alldeles galant. A fick till en layout och ett kort och jag gjorde två layouter, varav den ena var en dubbel.
Today me and A was on a scrap crop in new locations. Sis has a key to their daycare and are allowed to use the local outside daycare hours. It was a good place to be and A managed one layout and a card, me two layouts where one was a double-pager.

Båda mina var till Scrap-Perras sommartävling. Dubbel-layouten är till en skissutmaning och fotografierna på den har A tagit när de var på skolresa "runt" Östergötland i trean.
Both mine are for the summer crop at Scrap-Perra's and the double-pager is for a sketch challenge. The photos were taken by A when they were on a field trip with the school two years ago.

Vänstra sidan:
The left page:


Högra sidan:
The right page:


Och tillsammans:
And side-by-side:

2 kommentarer:

cissi sa...

Fina layouter, önskar jag kunnat komma på scrapträffen men vi hade födelsedags kalas för Ella och min mor.

Camilla sa...

Så fina! så bra att ni fått tag i ny lokal,hoppas jag kan komma med någongång,är det fortfarande Yahoo som gäller för anmälan?