söndag 2 juni 2013

Grattis / Congrats

Jag lovade min kusindotter att skicka över lite oanvända scrapsaker - och eftersom hon fyllde år häromveckan passade det ju bra att stoppa ner ett grattis-kort också. :) Och LillBlommans juni-skiss var perfekt att utgå från.
I promised my cousin's DD to send over some unused scrappy stuff - and since she had her birthday the other week I, of course, had to enclose a b-day card. :) And the June sketch by LillBlomman was perfect as a starting point.


Idag tog vi en sväng in till sta'n för lite fika och affärsbesök. :) Jag hittade ett par sommarbyxor som var kanonsköna och med ett mönster som gör mig glad! Så de slog jag till på. ;) Och så köpte jag en ny gryta. A fick ett knästöd att ha på baletten eftersom hon, av och till, får ont i knäna. Och O hittade lite saker att sätta upp på önskelistan: som en pysselbok och en verktygslåda - med verktyg. :)
Today we went in to town for some coffee and shopping. :) I found a pair of summer trouser that was really comfy and with a pattern that makes me happy! So I bought them. ;) And I bought a new pot and A got a knee support to use at her ballet lessons, since her knees ache every now and then. O found some stuff to add to her b-day wish-list. :)
I övrigt har det varit gräsklippning och tvätt på schemat.
And otherwise it's been mostly lawn mowing and laundry.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket underbart kort Malin. Gillar att det är så enkelt och stilrent men ändå med en personlighet.

Danni Reid sa...

I love your interpretation of the sketch, the border punch at the top is eye-catching and so beautiful!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfin tolkning Malin! Bården är superfin! Kram!