måndag 28 januari 2013

Fisk / Fish

Idag var A till tandläkaren. Hon var väldigt nervös eftersom hon var helt säker på att vad de än tänkte göra skulle det göra ont. Lyckligtvis var det inte så illa. :)
Today A was to the dentist. She was very nervous since she was certain that whatever they intended to do it would hurt. Luckily it didn't. :)

Och igår lyckades jag scrappa för första gången på ett tag. :) Jag gjorde ett bidrag till Pappersbitens månadstävling: att lifta en layout. Jag tog fasta på badbilderna och pappersremsorna (även om mina inte har text på, utan "bara" mönstrat papper :) ).
And yesterday I managed to scrap for the first time in a while. :) I made an LO for this month's challenge at Pappersbiten, to lift a layout. I was inspired by the swim photos and the paper strips (although mine are not for journaling, but "just" pretty paper :) ).
Layouten handlar om när O lärde sig snorkla i somras och ropade FISK varje gång hon såg just en så'n. :)
The layout is about when O learned how to snorkle this summer and shouted FISH every time she saw a such. :)


1 kommentar:

Ulrika sa...

Wow! Den här gillade jag! Mycket snyggt upplägg och fint med journalingen så där! :-)