fredag 3 augusti 2012

Regnar... / Raining...

...är vad det gör nu. Då är det skönt med ett inglasat uterum. :) Och med ett alldeles nytt stoooort bord skulle det faktiskt funka att scrappa på altanen ("men då måste du använda nå't som skyddar det!!!" sa maken halvt på skoj, halvt på allvar). Ska nog göra det efter att jag tagit en kopp kaffe. :)
...is what it's doing at the moment. Then it's really nice with a roofed and glass-walled terrace. :) And since we've bought a new, big table for it - maybe I'd sit out there and do some scrapping after a cup of coffee... :)

AlltOmScrap har en sommartävling med tema "inramat", så igår gjorde jag en layout (som jag också använt som inspiration för min augustiutmaning på MSW). Jag utgick från en skiss från Shimelle's "4x6 Photo Love"-kurs på TwoPeas.
The online magazine AlltOmScrap has a summer challenge with the theme "framed", for which I made a layout yesterday (that I also use as inspiration layout for my August challenge at MSW). I used a sketch from Shimelle's "4x6 Photo Love" class at TwoPeas.
Layouten handlar om när A slutade 4:an nu innan sommaren.
The LO is about A ending 4th grade just before summer.


2 kommentarer:

~jan sa...

Wonderful! I need to get back into making layouts - your challenge just might get me going!

Cath. sa...

Snygg layout, Malin! Härlig inramning!
Tack för att du ville delta i vår tävling!
Kramar!