måndag 2 juli 2012

Scrap och fotboll / Scrap and soccer

Igår var jag hemma hos Syster Yster och scrappade. Hon har ett stooooort scraprum: ett extrabord för midsommarfirandet uppställt i garaget. ;) Det gick lite trögt, men jag lyckades få till två layouter till slut. Och så fick jag ju umgås med världens bästa lillasyster, sötaste systerdottern i universum och min go'a svåger. :)
Yesterday I was at Sis' house for some scrapping. She's got a huge scrap room: a table set up in the garage (primarily for the Midsummer festivities). ;) My mojo was a little hard to lure out, but I managed two layouts, finally. And got the possibility to spend time with the world's bestest sister, the cutest niece in Universe and my sweet BIL. :)

O's näsa rinner och ögonen kliar, men lyckligtvis lättar det med ögondroppar och nässpray, så det får hon ett par gånger om dagen. Och i augusti har vi tid på Allergicentrum för pricktest.
O's nose is runny and her eyes are itching, but luckily it eases with the meds. In August we've got a doctor's appointment to have the allergy tested.

Och A har nu "ärvt" min X10Mini Pro, så nu kör hon WordFeud med mig och fritidsfröken F. ;) Fast bara hemma där hon kan koppla upp sig mot Internet via WiFi...
And A has now "inherited" my Smartphone and is trying to beat me in WordFeud (Scrabble). ;)

Den här layouten är inte en av de jag gjorde igår, utan min version av MSW's juli-skiss. Det är en bild från O's första fotbollsträning - i onsdags var det den sista inför sommaruppehållet. Hon längtar redan tills det drar igång igen i augusti. ;)
This layout is not one of those made yesterday, but my take on MSW's July sketch. It's a pic from O's first soccer practise. Last Wednesday was the last practise before the summer holidays - and she's already longing for when it starts again in August. :)


1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Fotboll och fjärilar, vilken bra kombo!