söndag 29 juli 2012

Saico

Rinnig näsa och sveda i halsen känns helt onödigt. :(
Runny nose and a sore throat is not what I want now. :(

Den här layouten gjorde jag till Scrap-Perra's sommartävling (min sista eftersom jag köpte det lilla kitet och alltså "bara" får vara med i hälften av utmaningarna) - man skulle ha fokus på ett ansikte. Så jag använde fotot A tog av Saico när han var här med svåger M och L för en månad se'n. :)
This layout is for one of Scrap-Perra's summer challenges - one should have focus on a face. So I used the photo A took of Saico when he was here with BIL M and L a month ago. :)


Inte nog med det - jag har faktiskt gjort den som en del av en dubbel-layout. :) Den vänstra sidan har bilder av nämnda M och L (och Saico ;) ) och är gjord efter MSWs augusti-skiss. Så den kan jag inte visa förrän nästa vecka... Men här är ett par tjuvtittar:
And it's actually made as part of a double layout. :) The left page has photos of said M and L (and Saico again ;) ) and is made, using the MSW August sketch. So I can not show the LO until next week... But I'll give  you a couple of sneak-peaks:






2 kommentarer:

cissi sa...

Vilken söt hund han ser ut som ett gosedjur, fin Lo ska bli spännande att se den andra. Vilket kit köpte du? Jag har också bara en utmaning kvar av 6 möjliga.

onkis sa...

Gisses vilken söt hund..
Och lila underbart vacker LO.
Må gott!