torsdag 12 juli 2012

Bastu / Sauna

...har maken och jag badat idag! Mitt i juli och det känns helt OK att krypa in i en uppvärmd bastu...
...has me and DH been bathing today! It's mid-July and it felt totally OK to sit in a warm sauna...

Ska jag gnälla lite till kan jag ju nämna att jag plockat ytterligare en fästing från mitt ben idag. Och så är jag liiiiite trött på en del arbets..."kamrater". Men det är snart semester! :)
And to continue the whining I can add that I took off another tick from my leg today. And I'm a bit tired of some of my... hmmm... "collegues". But soon it's vacation! :)

Och imorgon ska vi hämta våra trollungar!
And tomorrow we'll get our sweeties home!

Igår och idag har jag gjort ytterligare två layouter till Scrap-Perra's sommartävling. De är båda gjorda med utgångspunkt från Shimelle's senaste "starting point". Och eftersom jag inte sätter in layouterna i den ordning jag gör dem längre, utan där de hör hemma kronologiskt, gör det inget att de har samma design för de kommer inte att befinna sig i närheten av varandra. :)
Yesterday and today I've made two more layouts for the challenges at Scrap-Perra's. They were both made from Shimelle's latest "starting point". And since I don't put my layouts in the albums in the order they were made anymore, but in chronological order, it's no problem they are made from the same design since they will go in different albums. :)

Den första gällde att inspireras av ett antal kaleidoskop-bilder och det blev en LO om Lollo & Bernie, hotellets maskotar som O älskade. :)
The first should be inspired by a bunch of caleidoscope pics and it turned out an LO about Lollo & Bernie, the hotel mascots that O totally loved. :)


Den andra skulle handla om prinsar eller prinsessor, så jag gjorde en layout om lilla B's födelsedagspresent: en Törnrosa-peruk. Som min mamma och bror passade på att prova... (Brorsan skulle platsa i vilket hårdrocksband som helst med den på. ;) )
The other was to be about princes or princesses, so I made a layout about little B's birtday present: a Sleeping Beauty whig. That my Mom and brother tested... (I think my brother would fit in any heavy metal band of his choice with that on. ;) )


3 kommentarer:

Claire T sa...

I love the photos in your princess layout! I am still giggling!

Christa sa...

Great design work Malin! I love your style and your Mom and Brother sure made me look twice at your Princess layout!

Unknown sa...

Men vännen har du sorterat om alla. ?
Ja en annan ska vara glad för ingen fästning i år vad jag sett