tisdag 12 juni 2012

På plats 46... / In 46th place...

... av dryga 200 deltagande, hamnade jag i Inzpira's "Den Stora Tävlingen"! Så det är bra många fler som fick färre poäng än mig, än fler. :)
...of just over 200 participants - that's my result in "The Big Competition" at Inzpira Magazine! So more people had less points than me, than those with more. :)

Ett av mina bidrag var den här layouten om att både A och O visade sig få precis det jag önskade: mina lockar och makens hår- och ögonfärg. :)
One of my projects was this layout about how both A and O got what I wished for: my curls and DH's colour of both eyes and hair. :)


2 kommentarer:

pojjo sa...

Åh så söt lo, passar ju perfekt med det bakgrundspapperet till den bilden *ler*
Tack för du delar med dig

Ann Jobes sa...

Is that washi tape? The pleating looks really neat!