söndag 4 mars 2012

Halvvägs genom tvättberget / Halfway through Mt Washmore

Att en familj på fyra kan generera så mycket tvätt?! Men nu är i alla fall tvättkorgen bara bräddfylld, inte ööööverfull. ;)
Can you belive how much laundry a family of four can produce?! But now the basket is only filled to the brim, not totally overloaded. ;)

Idag har O varit på simskola och var väldigt stolt när hon berättade att "när vi skulle gå tillbaka till trappan fick man simma om man ville och jag simmade hela vägen". :)
Today O was to her swimming lessons and was quite proud when later telling me that "when we were to get back to the stairs we could swim if we wanted and I did so, all the way back". :)

Jag har just skickat iväg en beställning till Crimson, så jag har lite att scrappa nästa helg - när det är LinköpingScrap! Längtar...
I've just sent off an order to have a bunch of photos printed, so I'll have something to scrap at the LinköpingScrap crop next weekend. Really looking forward to this!!!

Under tiden letar jag i gömmorna och har använt ett, i stort sett, 20 år gammalt kort till den här layouten för MSW's Sketch-a-Thon. Den handlar om när Syster Yster och jag tågluffade och lyckades lokalisera Manneken Pis.
Meanwhile I look deep in my boxes and found this, more or less, twenty years old photo that I used for this Layout to the MSW Sketch-a-Thon. It's about when me and Sis went Inter-railing and managed to find Manneken Pis.


Och en detaljbild:
And some details:


Han är inte stor...
He isn't very big...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl inte så länge sedan?! Känns nästan som igår... ;)

/syster yster