fredag 30 december 2011

Top 11

Idag fyller maken år! Grattis till honom! :)
Today's DH's birthday! Congrats to him! :)

De senaste dagarna har jag jobbat medan maken och döttrarna varit lediga. Jag kan säga att det varit vääääldigt lugnt på jobbet. :)
The past days I've worked while DH and DDs were off of work/school/daycare. I can add that it was veeery calm at work. :)

Och så här mot slutet av året börjar det poppa upp tio-i-topp-listor, så här kommer min. Men det blev Topp11 eftersom jag inte kunde välja bort ytterligare en... :) Här är mina listor från 2010 och 2009.
At this time of year top-ten-lists can be seen everywhere and here's mine. But it turned out a Top11 since I couldn't manage to take away yet an other... :) Here are my lists from 2010 and 2009.
Utan inbördes ordning...
In no particular order...











4 kommentarer:

Lilla07an sa...

Fotomodell och den nästa sista med alla rutorna på är mina klara favoriter. Superfina!

Ann sa...

I think the minimalist style really suits you - I'm not sure you started out that way, but it looks like that's how you've grown this year! Beautiful! Can't wait to see what you create in 2012!

Monika sa...

Ja jag röstar också på fotomodell, den är favoriten. Men de andra är också läckra!

Gott nytt år!

Lisa Watson sa...

You have a wonderful minimalist style!! Love the flower one, its sooo striking!