måndag 10 oktober 2011

Sweet child of mine

Den layout jag gjorde till S-utmaningen (använd ordet Sweet) hos MSW, använde jag en skiss på SweScrapbook för att göra. Gissa vad jag såg där? ;)
For the layout I did for the S-challenge (use the word Sweet) at MSW, I used a sketch from SweScrapbook. And guess what I saw there? ;)
Här är min söta "lilla" A...
Here's my sweet "little" A...

Idag ringde de från dagis och sa att O nog inte mår så bra. Hon klagade på huvudvärk och hade höjd temp. Så jag åkte hem med henne - och kunde konstatera att hon piggade på sig rejält efter en halvtimme i soffan framför Barbapapa... Och när jag köpt ny termometer (vi var och handlade medan A var på balett på kvällen), eftersom den gamla passade på att strejka idag, kunde jag konstatera att jag hade rätt i mina funderingar - hon var inte varmare än vanligt just då. Vi får väl se hur det blir inatt.
Today they called from daycare, telling O wasn't feeling very well. She said she'd a headache and had a raised temp. I took her home - and half an hour in the sofa, watching Barbapapa, got her up'n'about... After buying a new thermometer (while A was at her bellet lesson), since the old one chose to break down today, I could see my assumptions was right - no fever by then. We'll see what happens tonight.

Och så borde jag titta igenom fotografierna för att se om jag vill ha några framkallade till helgens LinköpingScrap... :)
And I should check the photos to see if I want some printed for the Crop, coming weekend... :)

Inga kommentarer: