onsdag 24 augusti 2011

Pimpad loggbok / Altered log book

Jag hämtade ut en "hårdpärmad" anteckningsbok på jobbet häromdagen för att äntligen få koll på alla anteckningar så jag inte behöver drälla med postit-lappar och kladdblock och inte veta var jag har allt viktigt alla frågar om... Men eftersom i stort sett alla teamledare, projektledare och chefer har precis en så'n, ville jag ju att den skulle vara svår att förväxla. ;) Så jag använde en skiss från SweScrapbook och pimpade den något...
The other day I got a notebook at work to keep my notes in one single place - and not all over the place at postit's and stray papers and never finding what I needed... The thing is that almost all team leaders, project managers and managers have one. So I wanted mine to stand out a little so it will not be replaced by mistake. ;) So I used a sketch at SweScrapbook and altered it somewhat...

Ursprungligt utseende (om än mer blå än vad som syns här):
Original look (although it's more blue than it looks):


Och så här ser den ut nu:
And this is what it looks like now:



3 kommentarer:

LisaM sa...

Love the colors and butterflies. Beautiful!

Anonym sa...

Helt klart en mycket snyggare bok nu!!

Charlotte sa...

wow, den blev ju jättefin! Gissar att chef och kollegor är lite avis nu :)