torsdag 21 juli 2011

Tillbaka på jobbet / Back at work

Idag började jag jobba igen efter semestern. Lyckligtvis är det bara för 1,5 vecka - nästa fredag går jag på semester igen i ytterligare två veckor. :)
Om jobbet kan jag säga att det var en hel hög mail som väntade, det var inte så mycket folk på plats och det var kaaaaaaallt!
Today I got back to work again, after the vacation. Luckily it's only for 1,5 week - next Friday I leave for an other round of two weeks of vacation. :)
About work I can say that a whole bunch of mails waited for me, there were not many people present and it was coooooold!

Det pågår sommartävling hos Molly's Scrapbooking och utmaning 5 är att låta sig inspireras av videon till "Molly Malone". Jag tog fasta på texten på gitarristens tröja, "Made in Ireland", och gjorde en layout om när jag och S besökte Irland på vår tågluff för 20 år se'n (det kan väl inte stämma att det är länge se'n?! Nu känner jag mig ju gammal... ;) ).
Molly's Scrapbooking has an ongoing Summer Contest and challenge #5 is to get inspired by the video to "Molly Malone". I was inspired by the text on the T-shirt of the guitarist, "Made in Ireland", and made an LO about when S and I visited Ireland during our Interrail-trip 20 years ago (oh, no! It can't be that long ago?! Gee, I feel old now... ;) ).


Och lite detaljer...
And some details...

1 kommentar:

Ann sa...

Love the design on this! Is that washi tape?