onsdag 15 juni 2011

Sommarlov / Summer vacation

Idag var det avslutning på A's skola och för första gången var även maken och O med och tittade! :) Däremot var vädret som vanligt: mulet, med hot om regn, men vartefter (denna gång vid fikat efter alla sånger och tal) kom solen fram och värmde lite.
Today it was breaking-up at A's school and for the first time also DH and O joined me to watch! :) But the weather was as usual: cloudy and threat of rain, but later (this time when we had the little pic-nic after the songs and speechs) the sun broke through and warmed us a little.

De här layouterna gjorde jag på senaste träffen, men har visst glömt att visa.
Den första visar A och O som hjälper till att vattna potatisen. Tag'en till höger satt i mina trädgårdsbyxor och det står varumärket på den: GardenGirl - vilket jag tyckte passade väldigt bra till den här bilden. :)
These two layouts were made at the last crop, but I seem to have forgotten to show them.
The first shows A and O while they help out to water the potatoes. The tag to the right was in my garden trousers and has the trademark written on it: GardenGirl - which I thought was very suitable for this pic. :)

Den andra var till en utmaning på ScrappTorget om att scrappa en rese-LO med bild på antingen naturen eller en byggnad. Jag använde en bild jag tog på Colosseum när jag och maken var där vid midsommar 2000.
The second was for a challenge at ScrappTorget, where you should do a layout about travel and use a pic of nature or a building. I used a photo I took of Colosseum when DH and I was in Rome summer 2000.

1 kommentar:

Anonym sa...

love the map and pp and the texture you've added with the horizontal strip of corrugated cardboard.