torsdag 26 maj 2011

I år är det... / This year it's...

...20 år sedan det första GSM-samtalet gjordes! Och eftersom Ericsson i Linköping var med från början har vi lite jubileum just nu och idag var jag på en väldigt rolig föreläsning om just hur det startade och lite om vad som komma skall.
...20 years since the first GSM call was made! And since Ericsson in Linköping was in it from the start we're having a kind of celebration these days. Today I visited a very enjoying seminar about how it all started and a little of what's about to come.

 Maken är på Visualiseringscenter C (och sedan ut på lite social samvaro) med sina arbetskamrater, O har just somnat och A tittar på det sista av barnprogrammen innan det är dags för henne att borsta tänder och sedan lyssna på ännu ett kapitel ur "Vår vän Anne". Efter det har jag tänkt scrappa... ;)
DH is at Visualization Center C (and then out for som social networking) with his workmates, O has just fell asleep and A is watching the last of the kids shows on TV before brushing her teeth and then listen to yet an other chapter from "Ann of Avonlea". After that I'll scrap... ;)

Den här LOn gjorde jag i lördags för majs kitutmaning hos Molly's. Den handlar om dagen då rönnen hade blåst omkull.
I did this LO at the crop during the Saturday and it's for the kit challenge of May at Molly's. It's about the day when the tree had fell during the storm.

2 kommentarer:

Lilo sa...

Sååå fint!!! Nu blev jag ännu mer scrapsugen! Jag har inte ens hunnit börja med mitt färgglada majkit och nu är juni på gång! Måste helt enkelt unna mig lite scrapping! =)

Anonym sa...

Åååååh, de träden och molnen, är de en stans du använt - eller är de stickers? De var ju skitsnygga!!