fredag 18 mars 2011

Äntligen... / Finally...

...var A feberfri och kunde gå till skolan! Det tyckte både hon och jag... :) Hon fick dock inte vara med på baletten, utan jag hade henne till att sitta bredvid och titta på - hostan är nämligen inte bättre.
...A was out of fever and could go back to school! Both she and I liked it. ;) But she wasn't allowed to dance at ballet class - I had her to sit beside and watch. Her coughing is not better.
Och efteråt var hon med på en del av C's födelsedagskalas.
And afterwards she joined at the latter part of C's birthday party.

Igår hade jag lottats fram för publicering på VeckansSkiss igen! :) Denna gång med denna LO: där jag återgett O's funderingar medan hon scrappade för ett tag se'n. Jag kan tillägga att hon anser att en LO utan blommor inte är färdig. ;)
And yesterday I was picked for publication at VeckansSkiss again! :) This time with the following LO: on which I recap O's thoughts when she was scrapping a while ago. ("And then I need some flowers. Here's plenty of'em. It's almost loike a flower pot.") I can add that she doesn't think an LO is finished if it lacks flowers. ;)

2 kommentarer:

Minna sa...

Skönt att det är på bättringsvägen! Liten B har fortfarande feber, men verkar lite bättre idag. Och eftersom halva dagiset var hemma pga förkylning förra veckan var det nog inte bara A som delade med sig...

Och det är väl tur att O gillar blommor, då kanske dina tar slut någon gång?! ;-)

~jan sa...

Congrats on the pub, Malin! Such an adorable layout and a cute story too!