fredag 14 januari 2011

Sommar och sol / Summer and sun

Nej, inte utanför dörren, inte. :) Där är det fortfarande minusgrader och snö. Men på LOn jag gjort som inspiration för min utmaning, denna månad, hos MSW: att göra en riktigt somrig LO - med fjärilar på. Och, ja, bilden föreställer mig - den är tagen på Korfu för 1,5 år sedan. :)
No, no outside the window. :) It's still below zero and snow, there. But on the LO I've done as inspiration for my challenge at MSW this month: to do a summer-y LO - with butterflies. And yes, that's me - the photo is taken in Corfu 1,5 years ago. :)

Och tack för alla rara kommentarer jag har fått! De lyser verkligen upp tillvaron!
And thanks for all the sweet comments! They really brighten my day!


Detaljbilder: / Details:



2 kommentarer:

Cecilia sa...

jättefin, vad kul att kika in en stund hos dig, ska ta med mig koppen med te jag fick med mig från maline-73 och ska se vad du har hittat på här inne. är det okej om jag slår mig ned i soffan din:) kram cecilia

Anonym sa...

Hej
Vad härlig den blev din LO. Såg att det var något roligt för dig hos Designat om du inte varit där än.
Kramizar