måndag 24 januari 2011

Post nubila phoebus

Scraplagrets januaritävling innebär att scraplifta sitt (eller ett av de) första alster. Plus att det nya alstret ska vara på samma tema.
The January challenge at Scraplagret is to scraplift (one of) your first creations. And the new LO should also have the same theme as the first.

Så jag plockade fram en av mina första LOer, gjord våren 2007 (på min första scrapträff - fick låna sol-stansen av Karin), från mitt album om vår resa till Isla de Margarita.
So I took out one of my first LOs, made in the spring 2007 (at my first crop - I borrowed the sun punch from Karin), from my album with LOs about our trip to Isla de Margarita.


Och så gjorde jag en LO om regnovädret sista dagen i Thailand förra våren. Bilderna tog maken med sin telefon, eftersom kameran låg på rummet under lunchen...
Denna LO tog ca trekvart att göra - där merparten av tiden gällde att välja papper. :) Men så hittade jag det perfekta pappret från MajaDesign: Post nubila phoebus - Efter regn kommer solsken!
Then I made an LO about the heavy downpour that came the last day in Thailand last spring. The pics were taken by DH with his phone, since the camera was in the room over lunch...
This LO took three quarters to do - where most of the time was spent on finding the right paper. :) But then I found this perfect pp from MajaDesign: Post nubila phoebus - After rain, comes shine!

6 kommentarer:

~jan sa...

The time you took to find the perfec tpoaper for your layout was time well spent, Malin! So beautiful!

Cissi sa...

Imponerad av att du gjort layouten på så kort tid... jisses! Snyggt vart det också! :-D

Anonym sa...

Jättefina - båda två!

KatarinaR sa...

Kul idé att lifta en av sina första layouter.
Blev snyggt!

Ann sa...

What a totally cool challenge idea!
Your paper for your scraplift of your own work was well suited!

MissMian sa...

Snyggt!!!!