söndag 19 september 2010

Lite av varje / A little of this and that

Igår kväll tog jag min sedvanliga kvällspromenad efter O's godnattsaga. Det var uppehåll och riktigt skönt ute. Ända tills jag var ca halvvägs och hade börjat gå tillbaka hem. Då började det regna så smått. Se'n regnade det mera. Se'n öste det ner! Väl hemma såg jag ut som en dränkt katt... Lyckligtvis var jackan vattentät och skorna välsprayade - så ingendera var blöt annat än på utsidan. Gissa om det var skönt att det brann i kaminen...
Yesterday evening I took my usual evening walk after O's bedtime story. It didn't rain anymore and it was really nice. Till ca half way, when I've started to head back home. It started to rain a little. And then it rained a little more. And then it poured! Well at home I reminded more of a drowned kitten than myself... Luckily both my jacket and shoes were waterproof - so they were both only wet on the outside. You can imagine how great it felt to see a fire in the stove...

På förmiddagen idag var jag, maken och O till skolan och gjorde vår medborgerliga plikt.
Since it's election day in Sweden today, me, DH and O went to school to vote.

Den här LOn gjorde jag igår och den handlar om vår väntan på badrum och bastu på övervåningen. Den är gjord med Scraplagrets septemberutmaning i åtanke: scrappa med tema "tid" (vilket ju bygget tog...) och med minst fyra fotografier.
I did this LO yesterday and it's about our wait for the bathroom and sauna upstairs to be ready. It's made for the September challenge at Scraplagret.

Inga kommentarer: