tisdag 14 september 2010

Gympa och tjuvtitt / PT and sneakpeak

Äntligen har O fått börja på barngympan! Hon har längtat hela sommaren. :) Hon var lite fundersam över om hon skulle känna några av barnen i gruppen, men det visade sig att hon gjorde - flera stycken av barnen på dagis var där, inklusive en av bästisarna: N.
Finally O has started her children's PT! She's longed for it all summer. :) She was a little hesitant - what if she didn't know any of the children in the group? But it was nothing to worry about - several of the children at daycare was there - including one of her BFFs: N.

Och hon vill absolut tillbaka nästa vecka, men då med skor eftersom det var kallt på golvet.
And she definitively wants to return next week, although with shoes since the floor was cold.


Imorgon kommer en ny skiss på MySketchWorld och då gör jag debut som inspiratör! LOn gjorde jag i helgen och här är en liten tjuvtitt...
Tomorrow there will be a new sketch reveal at MySketchWorld and I'll do my debut as a Layout Designer! The LO was made during the crop and here's a sneakpeak...

Jag har använt min nyinköpta Martha Stewart fjärilspunch... Mums!
I've used my newly bought Martha Stewart butterfly punch... Yummy!

1 kommentar:

KatarinaR sa...

Nu har jag varit inne och kikat på din inspirationslayout i sin helhet.
Den är jättefin!