måndag 27 september 2010

Födelsedag / Birthday

Igår fyllde jag år och blev firad av familjen. Av maken och döttrarna fick jag, förutom en ny husnyckel med FBK-logga, en Wii Fit Plus! En himla rolig leksak, som gett både mig och A (och Syster Yster?) träningsvärk! Och av övriga familjen fick jag en ny telefon: en SonyEricsson X10 Mini Pro. Jag är såååå glad!
Yesterday was my birthday and I was celebrated by the family. From DH and DDs I got a Wii Fit Plus! A very funny toy which has given both me and A (and Sis?) stiffs from training! And from the rest of the family I got a new cell phone: a SonyEricsson X10 Mini Pro. I'm soooo happy!

Syster har just varit på konferens i Ryssland och av henne fick jag dessutom en ny, rysk, tomte till min samling. (Jag är väldigt förtjust i tomtar, men de måste se snälla ut och får inte ha "pussmun". Dessutom gör det inget om de är speciella i sin utformning - unika, helt enkelt.)
Sis has just been to Russia for a conference and from her I got a new, Russian, Santa for my collection. (I'm very fond of ornament Santas, but they need to look kind and are not allowed any "pout". It's also nice if they're special in their appearance - unique, sort of.)

Och idag fick jag en liten present som A gjort på fritids: en liten figur som sitter vid sin dator på kontoret. Visst är hon duktig? Observera musen bredvid datorn (en lim-plupp hon hittat) och kaktusen på fönsterbrädan.
And today I got a little present from A, that she's made at after-school: a little figure sitting in it's office, by the laptop. Isn't she talented? Notice the mouse beside the computer (a little piece of glue she found) and the cactus on the window sill.

1 kommentar:

Lilo sa...

Grattis sötaste Malwa! Underbar present från dottern! =)