tisdag 3 augusti 2010

Först ett STORT tack...

...till min sötaste lilla Mamma som tog hand om "vilddjuren" i två nätter medan deras far och jag var till Göteborg och firade bröllopsdagen! :)

Sedan en stor SUCK - för nu har jag återgått till grottekvarnen medan Make och barn fortfarande har en veckas ledigt. Å andra sidan ska jag och O vara lediga v33, så det är inte jättesynd om mig. ;)

Och så har jag två LOer att visa upp...

Den första är till B-utmaningen hos MySketchWorld; B is for Border punch.
Bilden visar O och hennes kompis N hoppandes i en vattenpöl - det är höjden av lycka. :)


Lycka
Mönstrat: Glitz Design
Övrigt: thickers, mesh, löv, "knapp", journalingruta fr. AC, kantstans
Den andra LOn är den jag gjorde när Allrakäraste Syster var här förra veckan. Den är gjord efter en skiss hos VeckansSkiss och visar A när hon hade terminsavslutning på baletten i julas.


Grad 3
Mönstrat: My Minds Eye
Typsnitt: Sizzix Aphrodite
Övrigt: QK die Ballerina, kantstans, die cut fr. MME, glossy accent
Och lite detaljer...

1 kommentar:

Mamsen sa...

Sötaste lilla Mamma tycker det bara är mysigt !!!! ;) kram