torsdag 3 juni 2010

Bloggpartyvinnare

Allt roligt tar slut nå'n gång och så även detta bloggparty. Den här gången var det 10 härliga bidrag till min utmaning - tack så jättemycket för dem! - och jag har kikat och funderat och tänkt och grubblat. Och till slut kom jag fram till vem som vunnit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Motiveringen är att "visserligen var inte tolkningen det jag hade i tanke från början (men det var det inte många som prickade så varför envisas?), men det är en tidpunkt i ett liv - ett vardagsdito - som kommer att vara väldigt roligt att kika på om några år - och det är ju en av orsakerna till att åtminstone JAG scrappar. Och själva designen av LOn föll mig verkligen i smaken - clean and simple."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vinnaren är...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veronica - http://ulligagulligasaker.blogspot.com/2010/05/allt-om-scraps-bloggparty-bidrag-6.html !!!

Maila din adress till malin @ rimby.nu (utan mellanslag...) så kommer vinsten på posten!

Inga kommentarer: