söndag 9 maj 2010

Vårlek - bidrag till en bloggpartyutmaning

En av LOerna jag gjorde igår var till Tette's utmaning: att använda huvudsakligen rött och vitt på alstret.

När jag hämtade O på dagis för ett par veckor sedan lekte de med smältvattnet och jag fick till en (tycker jag, i alla fall) himla fin komposition på mitt foto - med O i en ram av bildäcket och solen just ovanför. Så jag gjord en väldigt enkel LO för att fokusera på fotografiet. Och tog upp däckets rundel med ett antal stämplade cirklar.


Vårlek
Övrigt: bokstavsstickers fr. Sassafras Lass, stämplar fr. Jenny Sandberg

Min utmaning hittar du här! Du tänker väl vara med? ;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Gillar också både fotot och kompositionen!

Theresa/Tette sa...

Wow, LO:en är superfin. Tack för ditt bidrag till utmaningen