onsdag 19 maj 2010

Scrapköp och kaffe-LO

Idag har tjejerna haft studiedag och jag var hemma med dem på em. Eller rättare sagt: jag tog dem (och A's kompis C som spenderade dagen här) till sta'n. Där shoppade vi scrapsaker att använda till A's födelsedagskalas på söndag. Vi har nämligen bestämt att vi ska dra ner hennes vänner (C är redan där...) i scrapträsket! *moa-ha-ha-haaaa* Så det blev papper på ClasOhlson (man behöver ju inte använda det dyraste än...) och band i syaffären på Storgatan (men väl hemma upptäckte vi att bandet med guldhjärtan som O valt ut var inte med!!!).

Och nu på kvällen har jag gjort klart en LO jag påbörjade igår. Den är till Designat's majtävling och handlar om min förtjusning i kaffe. Mobilbilderna från Wayne's Coffee House kom till nytta. ;)


Kaffetåren
Mönstrat: Scenic Route
Typsnitt: QK Marigold
Övrigt: band, journalingruta fr. Color Conspiracy, glossy accent, stämpel fr. Jenny Sandberg, bokstavsstickers fr. MyLittleShoebox

Och lite detaljer:

Inga kommentarer: