lördag 10 april 2010

Resterande LinköpingScrap-LOer

Hmmm, kom just på att det är två LOer från LinköpingScrap'en jag inte visat än! Så de kommer här... :)
Den första är gjord till "goodie-bag-utmaningen". Alla som var med på träffen fick en goodie-bag med lite papper och dekorationer

Min LO handlar om hur A's hår skiftar i alla nyanser av blont, speciellt när det är sommar. Från mörkt blont till i stort sett vitt


Nyanser
Mönstrat: MM, Crate Paper
Övrigt: thickers fr. AC, dymo, bokstavsstämplar, knappar, blommor, bling

Den andra LOn var till en utmaning att lifta en härligt färgglad LO gjord av Linda/Knorrigt. Det blev en LO om hur O spenderade "väntetiden" vid frukost, lunch och middag ;) när vi var i Thailand - genom att titta på Fåret Shaun i pappas mobil.

Till den här har jag använt papper och stickers från det jag fick i vinsten från Designat. :)


Pausunderhållning
Mönstrat: BG
Övrigt: bokstavsstickers och stickers fr. BG, knappar, journalingruta fr. My Little Shoebox, bokstavsstämplar

2 kommentarer:

KatarinaR sa...

Två jättefina layouter!
Såg din vit/rosa groda längre ner här. Helt plötsligt blev min gröna inte lika rolig längre! :-)Den rosa är ju såå mkt finare.
Ha en trevlig Lördagskväll!

Lork-mamman sa...

Gillar båda LO:erna skarpt. Börjar fundera på om jag verkligen var på samma träff som du...såg nämligen inte dessa två färdiga.