onsdag 14 april 2010

Bidrag till Brunsons Cybercrop, del 2

Och här är då de resterande två LOerna jag gjorde till cybercrop'en hos Brunson's...

Den första är till en liftutmaning och handlar om makens session hos damerna som gav massage på hotellet i Thailand. CSen i bakgrunden är roströd, men det syns inte så bra på det här fotot... :(


Thaimassage
Mönstrat: Basic Grey, Graphic45
Typsnitt: CB Hippie Chick
Övrigt: bokstavsstämplar, swirlstämpel fr. Autumn Leaves, tag, brads, glossy accent, PearlMaker

Och ett par detaljbilder...



Den andra var till en utmaning om att använda utklippta detaljer och doodling - fiskarna är utklippta och ramen på min journalingruta + bubblorna + en "söm" är doodlade. Den handlar om den mycket specilla pedikyren jag unnade mig. ;)


Doctor Fish
Mönstrat: BoBunny, ScenicRoute, Scraphouse, FancyPants
Övrigt: ProMarker, bokstavsstämplar, bokstavsstickers fr. Sassafras Lass, band

Och detaljbilder...

1 kommentar:

Camilla sa...

Ni har varit på en härlig resa ser jag,måste säga att det var väldigt modigt att stoppa ner fötterna bland fiskarna,hade jag aldrig vågat!

Vad hjälpte de emot?