onsdag 20 januari 2010

Nyårslöfte?

I fredags var jag och hämtade vinsten från Designat. Sååå fint paket med papper och stickers och rub-ons hade Camilla plockat ihop!

Lite av detta använde jag på scrapträffen dagen efter och här är en av LOerna jag gjorde:


I år
Mönstrat: Basic Grey
Övrigt: stickersbokstäver, -blomma & -bård fr. Basic Grey, journaling-kort fr. Maya Road

Den berättar om ett slags nyårslöfte - att jag ska dra ner på datortiden (läs slösurfandet). Jag fick kommentaren "och det tror du på?" (med glimten i ögat) när jag visade upp den. Tja, man kan ju försöka. :)
Och faktum är att de senaste dagarna har jag suttit mer i soffan på kvällarna än framför datorn, men det beror säkert lika mycket på att jag hittade en himla bra bok på bokbussen när jag och A var där i torsdags...

Inga kommentarer: