måndag 2 november 2009

Ytterligare Scrapfeber-LOer / Yet som more Scrap Fever LOs

Jag har ju glömt att ladda upp de sista LOerna till Scrapfebern, som tog slut för en vecka se'n!

Den första är en bild på J och A julen 2003 - syrran tog bilden.
Den andra är med en bild på mig och A - som A tagit själv med självutlösaren på sin kamera.
Och den sista är ett dagisfoto på A.
----------------------------------------------------------------------
I've missed to show the last three LOs I made for the Scrap Fever.

They're all featuring pictures of A: the first with her dad (taken by my sis), the second with me (taken by herself!) and the third from daycare.


Happy X-mas
Fr. scrapfeber-kitet: mönstrat papper (BoBunny, SEI), Just-the-edge, die cuts, brads
Övrigt: thickers fr. AC

Stolt över dig / Proud of you
Fr. scrapfeber-kitet: mönstrat papper (BoBunny)
Övrigt: thickers fr. AC

2003
Fr. scrapfeber-paketet: mönstrat papper (Pebbles, BoBunny, SEI, MME), journalingcard
Övrigt: thickers fr. AC

3 kommentarer:

carina sa...

Du har verkligen gjort sååå himla mycket fint till scrapfebern!!!

Lork-mamman sa...

Så mycket kärlek i "Stolt över dig"! Jättefint, texten är nästan hela LO:n. :)

Li@n sa...

Hej vad trevligt att du kikade in till mig, för då fick jag ju en chans att hitta "hem till dig".

Må så gott så ska jag kika runt inne hos dig.

kram kram
Lian