tisdag 28 juli 2009

BIA

Två anteckningsböcker gjorda med BIAn...

A ville ha en "sommarbok" inför semestern och gav mig noga instruktioner om hur den skulle se ut. Lyckligtvis blev hon nöjd med resultatet. :)

Den andra boken har jag gjort till en utmaning på SommarSpurten - man skulle inspireras av en bild med ett ankare. Jag tog fasta på färgerna (mest blått och grått) och gjorde en "ankarplats" för utmaningar jag vill ge mig på - och när dessa ska vara inlämnade...
---------------------------------------------------------------
Two notebooks where I used my BIA...

First a "summer book" that was requested (with specified details of the look) by A preceeding the vacation. She was satisfied with the result. :)

The second is for Summer Spurt where one should be inspired by a picture of an anchor - I used the colours and made a book where I will write down challenges and theire due dates.

Mönstrat: BoBunny, SEI m.fl.
Övrigt: QK die Paper Doll





Mönstrat: BoBunny, Karen Foster m.fl.
Övrigt: journaling card fr. swap, overlay fr. Hambly, bokstavsstämplar

2 kommentarer:

MissMian sa...

Superfina!! Har ju också en BIA men är dålig på att använda den. Har ett par halvfärdiga projekt liggandes...

Karin sa...

Vilka fina block du har gjort, smart å ha ett block å anteckna tävlingar å skisser å sån´t i,det skall jag med göra! Tack för inspirationen!
kram.