torsdag 25 juni 2009

Fyra små LOer / Four little LOs

Jag har påbörjat ett album till flickornas farfar och bonusfarmor - ett i 8x8... Det är svårt att scrappa smått - man får ju inte plats med nå't!!! :) Men det går fort att få ihop en LO... ;)

Tack vare CC på Svensk Scrapbooking har jag hittills fått ihop fyra.
-------------------------------------------------------------------------------
I've started an album for the girls' grandfather - in 8x8... It's hard to scrap small - you can't fit anything in! But it's fast! :)

Thanks to the CC at Svensk Scrapbooking I've managed four already.


Söstra Mi / My Sis
Mönstrat: 7gypsies
Övrigt: bokstavsstickers fr. MM, rubons fr. American Crafts, stämpel fr. LYB, blingstenar


Julklapp 2008 / Christmas present 2008
Mönstrat: SEI
Övrigt: bokstavsstickers fr. SEI, journalingsticker fr. American Crafts, blommor, brads


Ballerina
Mönstrat: Karen Foster
Övrigt: bokstavsstickers fr. Pink Paislee, band

Skoltös / School girl
Mönstrat: MajaDesign
Övrigt: thickers fr. American Crafts, knappar, punchinella, blinstjärna fr. Prima, chipboardsticker fr. Sassafras Lass

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, jag kan tänka mig att det känns smått med 8x8 när du är van vid 12x12! Men jag trodde de var stora när jag såg dem... Har du redan fått semester som hinner scrappa så mycket? Själv har jag en vecka kvar, sedan blir det 3+2 veckors ledigt, med en jobbvecka emellan.
Ha det bra!
Kram, Sandra

Lisbet sa...

Men underbart - det påminner mig om att jag har lite sånt jobb som ligger. Måste göra klart mitt lilla album. Härlig färger - jag gillar ..