söndag 24 maj 2009

Blodgivare / Blood donor

Tingtura har CC just nu. Tyvärr är de flesta utmaningarna med villkoret "använd Tingtura-stämpel" och någon sådan har ännu inte letat sig ner i min stämpelsamling. :/

Men det var en utmaning "med fokus på titel och journaling" som är öppen för alla och då passade jag på att göra en länge tänkt LO till min BoM: att jag var blodgivare för tio år se'n. Vilket ju passar bra när det är dags för Blodomloppet på torsdag!!! ;)
--------------------------------------------------------------------
Tingtura has CC at the moment and I've done an LO for the challenge "focus on title and journaling". My LO is about me being a blood donor some ten years ago.

Blodgivare / Blood donor
Mönstrat: Bazzill Swiss Dotted
Typsnitt: QK Marigold
Övrigt: blodgivarkort, brads

1 kommentar:

Lork-mamman sa...

Ditt nya alfa är superfint och jag gillar LO:ns journaling och storyn den berättar. Fin-fint jobbat utan foton och krumelurpapper! :)