lördag 6 december 2008

Två WDY /Two WDY

Här är förra och denna veckans WDY. Förra veckan skulle vi scrappa om bråk och denna om ens tankar om julen.
------------------------------------------
Here's last and this weeks WDY. We were to scrap about rackets last week and thoughts about X-mas this.
Jia Ajj Po De / "O is angry with you"
Från kit: Bazzill "Just the edge", tyll
Mönstrat: My Mind's Eye
Typsnitt: CB Typewriter

Övrigt: häftklamer

Mer jul / More Christmas
Från kit: filtstjärnor, julstrumpa
Mönstrat: DCWV (Once Upon A Time), We'R'MemoryKeepers
Övrigt: diverse stjärnor, stickles, journalingcard fr. MakingMemories, stickles, chipboardbokstäver

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hur lyckas du göra så underbara saker !!!! Jag har en liten sak åt dig på min blogg.
Julkramar
Lotta

Lilo sa...

Fina layouter! =) Och nu är det dags för nästa WDY! Jag måste göra min ikväll eller imorgon. Hm... visst var det ett knepigt ämne? Måste klura lite!

Anonym sa...

O vi har fått upp julgranen ikväll. Varje år tror jag att vi lyckats överträffa oss från förra året men attan vad snygg den blev i år. :)
I år blev temat blått men många, stora vita rosetter i granen. Är lite wild & crazy och skippar glittret i år - det betyder dock inte att granen inte glittrar.

Mer jul här också, tack!

Kramar
/Lena