tisdag 30 december 2008

Tre nya LOer / Three more LOs

I lördags var det scrapträff. Då gjorde jag dessa tre LOer.

Den första, "Ekorr'n satt i granen", är till en skissutmaning på Scraphörnan. Den handlar om att ekorren använde vår plastgran som matplats och toalett under året - upptäckte vi kvällen före julafton...

Den andra är till en skissutmaning hos Scrapgalen och den tredje handlar om O's förtjusning över sina presenter: ett Pippi-dockhus med lite möbler och dockor.
-------------------------------------------------------------------
We had a scrap gathering Saturday and I managed three LOs.

The first is to a challenge at Scraphörnan. It's about our discovery at the evening before Christmas Eve - that a squirrel had used our tree as kitchen tavle and toilet...

The second is for a challenge at Scrapgalen and the third is about O's delight over her presents: a Pippi Longstocking doll's house with furniture and dolls

Ekorr'n satt i granen / A squirrel in our tree
Mönstrat: MajaDesign
Övrigt: bokstavsstickers fr. Pink Paislee, stämpel fr. Bildmålarna, journalingcard fr. MM


Jag då? / What about me?
Mönstrat: MajaDesign
Typsnitt: QK Merry
Övrigt: öljetter, stämpel fr. Prima


Joy
Mönstrat: DCWV Once Upon A Time
Övrigt: brads, filtbård, journalingspot fr. swap, stämpel fr. Kortmakaren

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina LOs allihop!

Jag knycker bilden som hör till min skiss och lägger den i min blogg =)

Tack för du deltar!

Kram Marit

Unknown sa...

Du gör så fina saker alltid !!!! Vill även passa på att önska dig ett Gott Nytt ÅR vännen
Kram Lotta

Anonym sa...

Mmm, jättefina och stämningsfulla LOsar=D

Annika sa...

Vad mycket fint du gör! Jag tittar bara in en sväng och vill önska dig ett Gott Nytt År!!

Gårdsromantik sa...

Gott Nytt År!

Kram Maud