söndag 9 november 2008

Två till LOer igår / Two more LOs yesterday

Förutom LOn i förra inlägget gjorde jag en till WDY (scrappa ett dåligt fotografi) och en till Scrapopol (valfritt tema, men inga blommor) på gårdagens scrapträff.

Den första handlar om att O "kan själv" och den andra handlar om "hejdå-ritualen" på dagis - det ska ritas gubbe i imman på fönstret...
-------------------------------------------------
Besides the LO in the last post I made one LO for WDY (scrap a bad photo) and one for Scrapopol (any theme, but no flowers allowed) on the scrap gathering yesterday.

The first LO is about O "can do by [her]self" and the other about the ritual when leaving at daycare.

Lia Häll / Lia self
CS: Bazzill, Bazzill Bling
Mönstrat: 7gypsies
Från kit: kapsyl
Övrigt: bokstavsstämplar fr. MySentiments, journalingstämpel fr. Prima, band, mönstersax


Beggu
Mönstrat: BoBunny
Övrigt: journalingcard fr. CreativeImaginations, chipboard fr. Scenic Route, band, thickers fr. American Crafts,knappar, blingstenar

3 kommentarer:

Tezzan sa...

Mysiga layouter... Och tack för kommentaren i min blogg. Ha en underbar dag. Kram.

Ulle sa...

Vilka fina LOer! Gillar den bandklädda cirkeln ...

Articsisters sa...

Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.

Orange och grönt...så snyggt

Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:
www.articsisters.blogspot.com

Ha en skön helg
Lisbet