onsdag 22 oktober 2008

Scrapträff + WDY / Scrap gathering + WDY

I lördags var det scrapträff igen. Jag lyckades få till tre LOer.
Den första är till WDY - man skulle scrappa om sitt humör.
Den andra är till MissMians liftutmaning. Bilden föreställer O när hon krattar lite häromveckan.
Den tredje är efter Scrapper's måndagsskiss och berättar om O's posthämtningsrutin: hon ska absolut ha uppfällt paraply när hon följer med...

Den fjärde LOn gjorde jag igår och är till denna veckas WDY där man skulle scrappa om det värsta med en själv. Jag har valt att censurera texten...
----------------------------------------------------------------
Saturday was scrap gathering again. I managed three LOs. One for WDY (to scrap about one's temper) and then one of O raking for the lift challenge at MissMian and last, but not least, one after a sketch at Scrapper's about the routine O has when following to the postbox.

The fourth LO was made yesterday and is for WDY. We should scrap about the worst of oneself - so the text is blurred...

Ett gott skratt / Laughter is the best
CS: Bazzill
Från kit: mönstrat papper fr. ScrapWorks
Mönstrat: DaisyD's
Övrigt: journalingspot fr. swap, chipboard fr. BasicGrey, biljett fr. Tim Holtz, alfabetsstämplar


Höststädning / Autumn cleaning
CS: Bazzill
Mönstrat: MemoryMakers, MyMindsEye
Typsnitt: QK Merry
Övrigt: dymo, CB combo die fjäril


Rutin / Routine
CS: Bazzill
Mönstrat: SassaFrasLass
Typsnitt: QK Bright
Övrigt: lace cardstock fr. K&I Memories, journalingspot fr. swap


Jag skäms / I'm ashamed
CS: Bazzill
Från kit: knappar, band
Övrigt: bokstavsstickers fr. Heidi Swapp, blommor, overlay fr. ColorConspiracy, hournalingspot fr swap

6 kommentarer:

Midscrap sa...

Vilken tur att du är vaken! För det är inte jag haha=) Ska genast lägga den under måndagsskissen ;P
LÄnka på du!!

Kram
MAlin

Anonym sa...

vad mycket fint du har gjort! Och din layout till missmian är ju så härlig!

pysselpetra sa...

gillar din gula "rutin" Lo jättemycket!!!
Gillar formen dina kort och dekorationer bildar tillsammans!

Anonym sa...

Vad du är duktig !!!!!!!!!! Jag är så stolt över dig ;-) , och visst är det härligt att du är en glad och positiv tjej. Men vad nyfiken jag blir på vad det är du skäms över .... kan väl inte finns nåt.
Kram från mej

Lisbet sa...

Ljuvliga färeger du har använt - snyggt

Anonym sa...

Vad flitig du är! Jag blir helt imponerad av att du hinner producera så mycket fint! Kul att kika runt i din blogg. Och du - det är helt ok att bli en "Maja Design junkie". Jag har ju också trillat dit och det trodde jag ALDRIG!