fredag 20 juni 2008

Rabarberpaj/Rhubarb Pie + We Dare You v.25

Jag har gjort en LO med mitt mest välanvända recept: det på svärmors rabarberpaj! Mums!

Den andra LOn är för We Dare You. Veckans utmaning gällde "min trygga plats". Så det blev en LO om min familj. Jag använde den här skissen av Moma som inspiration.
--------------------------------------------------------------------------
I've done an LO with my most used recipe: my mother-in-law's rhubarb pie! Yummy!

The second LO is for We Dare you. The challenge of the week was to scrap "my safe place". So I did an LO about my family. I used this sketch by Moma as inspiration.


Rabarberpaj / Rhubarb Pie

CS: Bazill
Mönstrat: My Mind's Eye
Typsnitt: QK Blossom Grande
Övrigt: Dymo, journalingstämpel fr. Autumn Leaves, knappar


Min familj /My family

CS: Bazill
Mönstrat: BoBunny
Från kit: blomma av vinyl, mönstrat papper
Övrigt: bokstavsstickers, alfabetsstämplar

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh, nu fick du mig sugen på Paj :P.
Jättefina lo's tjejen!!!