måndag 31 mars 2008

Scrapträff / Scrap gathering

I lördags var det dags för scrapträff igen. Jag gjorde tre LOer av vilka jag kan visa två nu (den tredje är för jubileumstävlingen hos Lina).

Den första handlar om A's snögubbar som hon gjorde vid vinterns (i stort sett) enda snöfall på Annandag Påsk.

Den andra är en bild från balettföreställningen i början av februari.
----------------------------------------------------------
Saturday it was yet another scrap gathering. I managed to fulfill three LOs of which I can show two now (the third is for a competition at Lina's).

The first is about A's snowmen that she did at the (more or less) only snow fall this winter at Easter.

The other is a picture from the ballet concert in the beginning of February.
Snögumma / Snow woman

CS: Bazill
Mönstrat: American Traditional Designs
Typsnitt: QK Studio Classic & SkinniMini
Övrigt: VersaMark Stämpeldyna, FuildChalk, Overlay fr. Hambly, snöflingebrads

Vackert som en tavla / Beautiful as a picture

CS: Bazill
Mönstrat: Karen Foster
Övrigt: Bokstavsstämplar samt stämpel "swirl" fr. Autumn Leaves

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar din stil. Inte för mycket så att fotona försvinner. Härligt med en röd vinter-/snö-LO.

InspiraTösan sa...

Vilka vackra,gillade balett LO'n,fina färger där och ett fint foto

Anonym sa...

Jätte fina!

Ja, fundera gärna på min skisstävling. Kul om fler är med ;)

Anonym sa...

Jättefina layouter!
Tack för snäll kommentar på min nya hemsida!

InspiraTösan sa...

jag har faktiskt en cuttlekids nu ;-)hihi men det hjälper ju inte för den är för liten för min nya die.
Du måste absolut hänga på till eventet nästa år sååå underbart roligt!!!